ο χρόνος των άλλων

06Φεβ.08

5528b.jpg

Πρέπει να είχε περάσει καιρός.

Το έβλεπα από τα δέντρα.

Είχαν αλλάξει από πράσινα σε καφέ με γκρίζες αποχρώσεις.

Βοή επάνω από το κεφάλι μου.Φυσούσε;

Ένα υπόκωφο τρίξιμο.Της φαντασίας μου ίσως.

Προσπάθησα να θυμηθώ αντικαθιστώντας με λέξεις τα κύμματα.Άδικος κόπος.

Ίσως αν είχα μια πληγή αν αιμορραγούσα να μπορούσα να δικαιολογηθώ.

Ένα κάψιμο, μια φλόγα και ξανά πίσω. Στο δικό μου βάθος. Ακυβέρνητος και ασφαλής. Το πολύ πολύ να ναυαγούσα  μέσα μου σκέφτηκα. Κανένας κίνδυνος απολύτως.

 Ο χρόνος ο δικός μου είναι αυτός των άλλων;

One Response to “ο χρόνος των άλλων”

  1. ασφαλώς και όχι.


Σχολιάστε

